Cijeli program »
2. verzija
 pdf 319KB |
Sudionicima će se objasniti pojam “gamification”, njegove prednosti mane, razlozi uvođenja igara u nastavni proces, razne vrste primjene igara u nastavi. Sudionici će upoznati online edukacijski sustav ClassCraft koji omogućava uvođenje igara u nastavni proces na principu igranja uloga (kao npr. World of Warcraft). Kreirati će svoje virtualne profile te u grupnom radu sagledati sustav iz perspektive nastavnika i učenika.
Autor(i):
Jelena Valčić
CARNet
Hrvatska
Jelena Valčić je nedavno diplomirana magistrica informatike Fakulteta organizacije i informatike, smijera informacijsko i programsko inženjerstvo. Trenutno radi kao suradnik u odjelu za podršku obrazovanju Hrvatske akademske i istraživačke mreže. Bavi se istraživanjem web 2.0 alata i novih tehnologija primijenjivih u obrazovanju, ali i šire. Posebno se zanima za područja kolaboracije i korištenja igara kako u obrazovanju tako i u poslovnom svijetu. Također se zanima za razvoj informacijskih sustava, modeliranje procesa i općenito proučavanje informacijskih tehnologija.
Tomislav Negulić
CARNet
Hrvatska
Deveta godina da je dio CARNeta i to odjela za Podršku obrazovanju kao Stručnjak za edukacijske tehnologije. Prvenstveno se bavi sustavima za upravljanje učenjem na daljinu i sustavima za kontrolirano upravljanje učenjem unutar učionica koristeći mobilne tehnologije. Konstantno proučava i istražuje online alate za uporabu u nastavi te ga često možete susreti na raznim konferencijama i radionicama gdje nastoji prenijeti najbolja iskustva u korištenju ICT-a u nastavi.