Cijeli program »
2. verzija
 pdf 1.2MB | prezentacija
 pptx 2.8MB |
U ovom radu analizirala se uporaba informacijsko-komunikacijskih tehnologija u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj. Središnji dio rada čini anketa (N=1101) pomoću koje se nastojalo doći do što većeg broja nastavnika, kako bi se dobila što vjerodostojnija slika o tome u kojoj mjeri nastavnici koriste IKT (osobna ili tablet računala, pametne telefone, interaktivne ploče i sl.) i digitalne sadržaje u nastavi, koji je njihov stav o postojećim računalnim sustavima za podršku održavanja nastave, te s kojim se problemima susreću prilikom korištenja IKT-a i na koji način rješavaju te probleme.
Autor(i):
Tea Pović
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Hrvatska
Katarina Veleglavac
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Hrvatska
Mia Čarapina
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Hrvatska
Mia Čarapina je student poslijediplomskog doktorskog studija na FER-u s istraživačkim fokusom na adaptivne sustave i kolaborativno učenje. Radi kao predavač na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu na predmetima vezanim uz osnove programiranja i razvoj web aplikacija.
Tomislav Jagušt
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Hrvatska
Tomislav Jagušt je diplomirao računarstvo na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, gdje je trenutno i zaposlen. Sudjelovao je u izvođenju nastave iz kolegija Programiranje i programsko inženjerstvo, Algoritmi i strukture podataka, Programske paradigme i jezici, Baze podataka i Napredni modeli i baze podataka. Područja znanstvenog rada su mu računalom podržano obrazovanje, uporaba mobilnih tehnologija u obrazovanju, Povezani podaci i Semantički web. Zanimaju ga bežične računalne mreže i radioamaterizam, a nekoliko godina je bio suradnik časopisa PC Chip i informatičkog priloga Večernjeg lista. Na užas svoje supruge skuplja stara (mehanička i elektronička) računala i igraće konzole.
Ivica Botički
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Hrvatska
Ivica Botički kao docent predaje predmete iz programskog inženjerstva na FER-u. Kao istraživač interesira se za područje mobilnog učenja i računalom podržanog učenja.