CARNetova korisnička konferencija 2015

Zbornik radova - ISBN 978-953-6802-31-9 »

Upravljanje razredom koristeći e-sustave

2. verzija
View File
pdf
1.3MB
prezentacija
View File
pptx
2.5MB

Polazak u 1. razred osnovne škole uzbudljiv je trenutak za svako dijete. Prvi mjeseci školovanja usmjereni su na prilagođavanje i adaptaciju učenika na novu sredinu i nova pravila. Učenici se najčešće bez poteškoća prilagođavaju na novu okolinu, učiteljicu i nove prijatelje. Ono što im zadaje probleme su način rada u školi i dužina nastavnog sata.
Način rada u školi je najčešće posve drugačiji na što su učenici navikli u vrtiću i dešava se da pojedinci odbijaju raditi i sudjelovati u aktivnostima. S ovim problemom suočavaju se i slabo pripremljena djeca i djeca koja nemaju interes za školu. Ovaj problem posebno je istaknut u radu produženog boravka kada učenici borave neprekidno osam sati u školi i najmanje šest sati bi trebali biti aktivni sudionici učenja.
Drugi problem koji se pojavljuje na početku dječjeg školovanja je dužina nastavnog sata i djetetova mogućnost praćenja istog. Kod sedmogodišnjaka koncentracija traje petnaestak minuta i potrebno je često raditi pauze u učenju. Isto vrijedi i za rad u produženom boravku.
Izvrsni «pomagači» u otklanjanju gore navedenih poteškoća su internet alati Classdojo i Gonoodle. Ovi alati pomažu učitelju u upravljanju razredom te potiču učenike na aktivne pauze tijekom učenja. Učenicima se ovi alati sviđaju i jako dobro reagiraju na njih. Osim ugodnijeg rada u razredu, ovi alati svakodnevno motiviraju djecu na kretanje i razgibavanje unutar razreda što je od velike važnosti za djecu te dobi.

Autor(i):

Josipa Blagus    
OŠ Bukovac
Hrvatska

Učitelj mentor u OŠ Bukovac, zaljubljenik u nove tehnologije. Zadnjih deset godina radim u produženom boravku u kojem provodim različite projekte, najčešće koristeći IKT.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2013 Zakon Group LLC