Cijeli program »
Upravljanje razredom koristeći e-sustave
2. verzija 1.3MB | prezentacija pptx 2.5MB |
Način rada u školi je najčešće posve drugačiji na što su učenici navikli u vrtiću i dešava se da pojedinci odbijaju raditi i sudjelovati u aktivnostima. S ovim problemom suočavaju se i slabo pripremljena djeca i djeca koja nemaju interes za školu. Ovaj problem posebno je istaknut u radu produženog boravka kada učenici borave neprekidno osam sati u školi i najmanje šest sati bi trebali biti aktivni sudionici učenja.
Drugi problem koji se pojavljuje na početku dječjeg školovanja je dužina nastavnog sata i djetetova mogućnost praćenja istog. Kod sedmogodišnjaka koncentracija traje petnaestak minuta i potrebno je često raditi pauze u učenju. Isto vrijedi i za rad u produženom boravku.
Izvrsni «pomagači» u otklanjanju gore navedenih poteškoća su internet alati Classdojo i Gonoodle. Ovi alati pomažu učitelju u upravljanju razredom te potiču učenike na aktivne pauze tijekom učenja. Učenicima se ovi alati sviđaju i jako dobro reagiraju na njih. Osim ugodnijeg rada u razredu, ovi alati svakodnevno motiviraju djecu na kretanje i razgibavanje unutar razreda što je od velike važnosti za djecu te dobi.
Autor(i):
Josipa Blagus
OŠ Bukovac
Hrvatska