CARNetova korisnička konferencija 2015

Cijeli program »

Istraživanje i vrednovanje učinkovitosti e-učenja na primjeru linearnog programiranja

2. verzija
View File
pdf
468KB
prezentacija
View File
pptx
3.7MB

U prvoj fazi istraživanja kreiran je modul lekcija iz linearnog programiranja (LP) korištenjem softverskog paketa Loomen Moodle i ostalih interaktivnih softverskih paketa kao što je Geogebra. Uz klasičan sadržaj kao što je simpleks metoda, modul također sadržava poglavlje o novim metodama LP koji se nazivaju metode unutarnjih točaka (IPM).
U drugoj fazi istraživanja provedena je studija o učinkovitosti e-učenja na primjeru kreiranog LP modula. LP modul predavan je kao kratki tečaj dvjema grupama učenika. Ove dvije grupe učenici su drugog razreda Gimnazije u Požegi. U 2. b razredu modul je predavan na klasičan način dok je drugoj grupi u razredu 2. a predavanje ostvareno upotrebom e-učenja.
U zadnjoj fazi istraživanja, nakon što je nastava provedena, prikupljeni su podaci analizirani i vrednovani. Statistička analiza pokazala je da je grupa učenika koja je koristila metodu e-učenja pokazala bolje rezultate nego grupa koja je koristila klasične metode učenja.

Autor(i):

Ljiljana Miletić    
Gimnazija Požega
Hrvatska

Ljiljana Miletić,a djevojački Pirc, rođena 1956. u Požegi. Završila sam Prirodoslovno- matematički fakultet u Zagrebu, 1979., a poslijediplomski studij Informacijskih znanosti u Zagrebu, 1983. (magistar znanosti). 2014. obranila sam doktorsku disertaciju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, studij Informacijske znanosti. Od 1979. radim kao profesorica matematike i informatike u Gimnaziji u Požegi. Autor sam nekoliko knjiga i priručnika iz informatike za učenike srednjih škola.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2013 Zakon Group LLC