CARNetova korisnička konferencija 2015

Cijeli program »

Analitikama učenja dajemo smisao podacima - za nastavnike

prezentacija
View File
pdf
2.2MB

Svjesni smo ogromne količine podataka koji se svakodnevno prikupljaju u školskom sustavu, ali se često suočavamo s problemom nemogućnosti dobivanja povratnih informacija. Analitikama učenja tim se podatcima može dati potreban smisao. Analitike učenja (Learning analytics-LA) su mjerenja, kolektiranja podataka, analiza i izvješćivanja (vizualizacije) o podatcima o učenicima i općenito onima koji uče za potrebe razumijevanja i optimizacije učenja i poučavanja. LA se koristi i za određivanje smjernica obrazovnih reformi, a u projektu E-škole će se uz pomoć LA sustava pratiti utjecaja primjene IKT na kvalitetu učenja i poučavanja.
Za razvoj LA sustsva od ključne je važnosti snimiti potrebe svih budućih korisnika tog sustava a to su korisnici iz škola (učenici, nastavnici, str. suradnici i ravnatelji škola), osnivači škola, agencije, CARNet, MZOS, radne skupine za kurikikularnu reformu, istraživačka zajednica i dr.
Na CUC-u će se provesti radionice tipa grupnih intervjua za nastavnike, ravnatelje i stručne suradnike te osnivače škola kako bi LA sustav mogli razviti u skladu sa stvarnim potrebama navedenih korisnika.

Autor(i):

Renata Ivanković    
CARNet
Hrvatska

Renata Ivanković voditeljica je projekata za istraživanje i razvoj e-učenja u CARNetu i njeno je područje rada implementacija IKT u nastavi i u drugim procesima u školama. Nakon dugogodišnjeg rada u nastavi, kao profesorica matematike i informatike, radila je i kao viša savjetnica za informatiku u Agenciji za odgoj i obrazovanje. Sudjelovala je u brojnim povjerenstvima za unaprijeđenje odgojno-obrazovnog sustava u RH te u izradi kurikuluma za pojedine razine školovanja. Završila je E-learning akademiju te niz radionica, klasičnih i online tečajava i seminara iz područja upravljanja projektima, upravljanja školom i primjene IKT u obrazovanju. U CARNetu vodi i sudjeluje u projektima kojima je cilj razvoj digitalne kompetencije svih sudionika u odgojno-obrazovnom sustavu, provodi istraživanja s ciljem razvoja e-učenja u školama te razvojem sustava za analitike učenja doprinosi strateškom planiranju i razvoju odgojno-obrazovnog sustava.

 

Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2013 Zakon Group LLC